MIERLO – Het successeizoen van Badminton Vereniging Mierlo ’76 kreeg opnieuw een mooi vervolg. Nadat eerder al een team het kampioenschap wist binnen te halen, kroonde ook Mierlo 2 zich tot kampioen. Het team stelde de titel in de hoofdklasse veilig.
Met het behaalde kampioenschap onderstreepte Mierlo 2 de sterke prestaties van het afgelopen seizoen. Binnen de vereniging zorgde het nieuwe succes voor veel enthousiasme en trots.
Het kampioensteam bestaat uit Anne, Elin, Rianne, Erik, Cas en Patrick. Vanuit de vereniging werden de spelers uitgebreid gefeliciteerd met hun knappe prestatie.
Met opnieuw een kampioensteam kan Badminton Vereniging Mierlo ’76 terugkijken op een bijzonder succesvol seizoen. De titel in de hoofdklasse vormt daarbij een fraaie bekroning op de inzet en prestaties van de spelers gedurende het jaar.
Download de gratis app van Geldrop-Mierlo24 en mis niets → Apple | Android