MIERLO – Een feestelijke avond voor Badminton Vereniging Mierlo ’76: team Mierlo 7 heeft zich op de laatste speelavond van het seizoen verzekerd van het kampioenschap in de derde klasse.
Op het beslissende moment wist het team de titel definitief binnen te halen, waarmee een succesvol seizoen op passende wijze werd afgesloten. De vreugde was groot bij spelers en supporters toen duidelijk werd dat de kampioenstitel een feit was.
Het kampioensteam bestaat uit Elise, Mirjam, Linda, Bram, Mikey en Marco. Vanuit de vereniging werden de spelers uitgebreid gefeliciteerd met hun prestatie.
Met het behaalde kampioenschap bekroonde Mierlo 7 een sterk seizoen en mocht het team de welverdiende trofee in ontvangst nemen. Een mooie beloning voor de inzet en prestaties van het afgelopen jaar.
Download de gratis app van Geldrop-Mierlo24 en mis niets → Apple | Android