Luister
muziek
31 Mei 2026 08:00
Deel dit artikel:

Geldrop-Mierlo eert 100-jarige met bezoek burgemeester en onthulling herdenkingsboom

GELDROP-MIERLO - Afgelopen week heeft burgemeester Jos van Bree een bijzonder bezoek gebracht aan mevrouw Thijssen-van Lingen, die dinsdag 26 mei de leeftijd van 100 jaar heeft bereikt. Ter gelegenheid van deze mijlpaal werd zij, samen met haar familie, in de bloemen gezet.

Na het feestelijke moment bij haar thuis volgde een bijzonder vervolg in de tuin van Kasteel Geldrop. Daar werd het herinneringsplaatje bij haar herdenkingsboom onthuld. De boom staat symbool voor haar lange leven en de herinneringen die zij in de loop der jaren heeft opgebouwd.

Ook Geldrop-Mierlo24 spreekt haar warme felicitaties uit en wenst mevrouw Thijssen-van Lingen nog vele gezonde en mooie jaren toe.

Download de gratis app van Geldrop-Mierlo24 en mis niets → Apple | Android

Deel dit artikel:
Advertentie



Ga terug