GELDROP-MIERLO - In Geldrop-Mierlo wordt op woensdag 27 mei 2026 een informatiesessie georganiseerd over de mogelijke oprichting van een Ondernemersfonds. De bijeenkomst vindt plaats in Weeffabriek.
Samen investeren in de toekomst
Een Ondernemersfonds biedt volgens de initiatiefnemers kansen om gezamenlijk te investeren in onder meer promotie, evenementen, bereikbaarheid en veiligheid. Het fonds kan daarmee bijdragen aan een sterkere samenwerking tussen verschillende partijen en een krachtige gesprekspartner richting de gemeente vormen.
Het initiatief is niet alleen bedoeld voor ondernemers, maar ook voor zorginstellingen, culturele organisaties, centrummanagement, sportverenigingen, scholen, wijkverenigingen en het buitengebied.
Brede verkenning
Sinds januari werkt een brede stuurgroep aan de verkenning van het fonds. Tijdens de bijeenkomst wordt de stand van zaken gedeeld en is er ruimte om mee te denken over de verdere uitwerking.
De organisatoren benadrukken dat input van inwoners en organisaties van groot belang is: “Praat en denk mee, uw input telt.”
Praktische informatie
De inloop start om 19.30 uur en het programma begint om 20.00 uur.
Download de gratis app van Geldrop-Mierlo24 en mis niets → Apple | Android